אודותינו | המלצות | אישורים | צור קשר
חגגנו יום הולדת לבן שלנו יחד עם חברה מהגן, הם נהנו מכל רגע והתלהבו מכל החיות שליאור הביא למסיבה. הילדים היו מרותקים והתלהבו ממש, ממליצים בחום!!